بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

خدا نگهدار

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
خدا نگهدار

 

 

 رفتی و برنگشتی 

رفتی و دل بریدی 

بی من بی پر و بال 

رفتی و پر کشیدی 

بی خبرم گذاشتی 

خسته ترم گذاشتی 

میون بغض و گریه 

در به درم گذاشتی 

نگفتی بی پر و بال 

چه جوری پر بگیرم 

تو خلوت کدوم شب 

راه سفر بگیرم 

کجا بیام که حتی 

از تو خبر ندارم 

خسته تر از همیشه 

پای سفر ندارم 

....................

....................

                              رفتی و رفت از تن خسته جونم 

                       عکس تو شد همدم و هم زبونم 

                   هیشکی نبود مثل تو نازنینم 

                       هیشکی نشد مثل تو مهربونم 

                             ........................................

                                    ........................................

رفتی و جا گذاشتی 

خاطره ی چشاتو 

خاطره ی عزیزه 

خنده ی بی صداتو 

نموندی و نگفتی 

به پای کی بمونم 

گل ترانه هامو 

برای کی بخونم 

موندم و رفتی اما 

اشکمو دیدی انگار 

گفتم اگر نباشی !! 

گفتی خدا نگهدار 



نظرات شما عزیزان:

Ghazal
ساعت20:12---7 بهمن 1391

بچه های ریاضی آدمم داریم البته...ولی خب ریاضیای ما....!!!


Ghazal
ساعت19:34---7 بهمن 1391
سلاــــــــم ببخشید،فک کنم یادم رفته بوده...آخ دوتا یونس بود ک فقط یکیشون گفته بود لینکم کن من فک کردم اونه بازم شرمندهـپاسخ: خواهش میکنم گلم . هنوزم دیر نشده .

پانته آ
ساعت19:15---7 بهمن 1391
ســـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــلااااااااااااااااام ممممممم
لیــــــــــــــــــــــــــ ـــــــنک شدیییییییییییییییییییییی (البته بعد از سالها تلاش و کوشش ب حول قوه ی الهی و اون 70 نفر آینه بدست )


مهديه
ساعت19:15---7 بهمن 1391
قحطيه عكس بود!!!
توروخدا راستشو بگو؟ها؟؟؟
ولي در كل آپت خوب بود


آلیس
ساعت19:00---7 بهمن 1391
شما با موفقیت لینک شدی
آپم


آلیس
ساعت18:09---7 بهمن 1391
زیبا بودپاسخ: خیلی ممنون گلم

آیلین
ساعت17:49---7 بهمن 1391
سلام خوبی شرمنده به خدا نمیخواستم از دستم ناراحت شی نمیدونم چرا لینک نمیشه
پاسخ: سلام گلم . تقصیر تو نیست . اشکال از لوکس بلاگه . شما ببخشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,;ساعت17:10;توسط امین; | |